بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر

بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر

اخبار و گزارش های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر
بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر

بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر

اخبار و گزارش های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر

انقلاب اسلامی ایران با وحدت وهمدلی تمامی ایرانیان به پیروزی رسید

 

همزمان با مدارس سراسر کشور "زنگ انقلاب "در مدارس و مجتمع های آموزشی وپرورشی شهرستان روانسر نواخته شد . 

 

در مراسمی که بصورت نمادین با حضور مسئولان در دبیرستان فرهنگ شهر روانسر برگزار شد ،  امام جمعه روانسر ضمن گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر  فرصت مبارکی است تا امت مومن وانقلابی ایران اسلامی ضمن تجدید بیعت با ارزش ها وآرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  یاد وخاطره  فجر آفرینان  را گرامی بدارند.

ماموستا ملا عبدالله غفوری افزود : انقلاب اسلامی ایران با استعانت از الطاف الهی ، رهبری حکیمانه امام راحل (ره) و وحدت وهمدلی تمامی ایرانیان به پیروزی رسید و ما وظیفه داریم ضمن پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی در جهت تحکیم وحدت وحفظ آن کوشا باشیم .

 مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز در این مراسم باتبریک ایام فرخنده دهه فجر گفت:فرهنگیان ودانش آموزان این شهرستان با تدارک برنامه های فرهنگی وهنری ورزشی درتلاشند تا فجر۹۳ را با شکوه خاصی برگزارکنند .

امان اله فرجی افزود:  امام خمینی (ره) شخصیت بزرگواری است که همواره دم مسیحایی اش جانبخش جانهای حقیقت جو است که پس از گذشت سالها از رحلت ملکوتیش نامش برپایه های استکبار لرزه می افکند ویادش در دلهای مستضعفان وآزادگان جهان امید می آفریند

فرمانده سپاه ناحیه روانسر نیز با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ام القرای حرکت جهانی است گفت: انقلاب ما بر اساس سه اصل خداباوری ، مردم باوری و  اعتماد به نفس و اعتقاد و ایمان به اینکه ما میتوانیم به پیروزی رسید و همچنان استوار است.

سرهنگ علی اصغر اله دانه افزود: هوشیاری در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ، مجاهدت علمی و بصیرت و هوشیاری در مقابله با تهدیدات دشمن مهمترین وظیفه و رسالت دانش آموزان است .

گفتنی است مراسم زنگ انقلاب در بخش شاهو از توابع شهرستان روانسر نیز  با حضور بخشدار شاهو ، مسئولان ، اولیاء ومربیان در دبستان 17 شهریور شهرشاهو نیز برگزار شد .


 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.