بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر

بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر

اخبار و گزارش های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر
بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر

بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر

اخبار و گزارش های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر

مسابقه طناب کشی در دبیرستان های دخترانه روانسر برگزار شد

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج ، یک دوره مسابقه طناب کشی با شرکت تیم های منتخب دبیرستان های دخترانه شهر روانسر برگزار شد .

این مسابقه با شرکت 56 ورزشکار دختر از از دبیرستان های دخترانه دوره دوم  در قالب 8 تیم به میزبانی دبیرستان حضرت خدیجه (س) برگزار شد .

به گفته ی " مسلم سلیمی " فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان روانسر ، این مسابقه با نظارت  معاون آموزش ونوآوری و همچنین کارشناس تربیت بدنی وتندرستی  بر گزار و در پایان تیم طناب کشی واحد مقاومت بسیج بنت الهدی صدر دبیرستان خدیجه کبری به مقام قهرمانی رسید .

سلیمی افزود :  در ادامه مراسم به 8 دانش آموز برتر هدایایی به رسم یادبود اهداء شد .

مسابقه طناب کشی دبیرستان های دخترانه روانسر برگزار شد


برگزاری مسابقات نقاشی ومقاله نویسی در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان روانسر

در سومین روز از هفته بسیج، مسابقه نقاشی در واحدهای امیدان و مسابقه مقاله نویسی در و احدهای مقاومت پوینده و پیشگام شهرستان روانسر برگزار شد .

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان روانسر با اعلام این خبر افزود : این مسابقه به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج در مدارس شهر روانسر با شرکت دانش آموزان عضو بسیج دانش آموزی برگزار و شرکت کنندگان با کشیدن نقاشی سالروز تاسیس بسیج مستضعفین را گرامی داشتند .

" مسلم رستمی " اظهار کرد : مسابقه نقاشی در دبستان ها ( واحد امیدان )و مسابقه مقاله نویسی در دبیرستان های دوره اول ودوم (واحد پوینده و پیشگام) اجرا شد .

وی افزود : این مسابقات با نظارت مربیان پرورشی و فرماندهای واحدهای مقاومت با شرکت بیش از 150دانش آموز دختر پسر هم اکنون در حال برگزاری است .

این مسئول یادآور شد پس از برسی آثار به تفکیک مدارس دخترانه و پسرانه به نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود اهداء می شود .


دانش آموز روانسری عضو هیات رئیسه مجمع همفکری بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه شد

درانتخابات مجمع همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه ،دانش آموز روانسری عضو هیات رئیسه مجمع استان شد .

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان روانسر با اعلام این خبر گفت:  دانش آموزبسیجی " شقایق احمدی " در نشست مجمع همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه با کسب 53 رای موفق شد بعنوان عضو هیات رئیسه انتخاب شود .

" رستمی " افزود : شقایق احمدی پس ازکسب آرا و عضویت در هیات رئیسه بعنوان ناظر مجمع منصوب شد .

این مسئول یادآورشد: این نشست صبح امروز ( یکشنبه دوم آذر ماه ۹۳) با حضور شاه حسینی معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش وپرورش، اکبری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان و دانش آموزان عضو مجمع سراسر استان کرمانشاه برگزار شد .


نشست بصیرتی حلقه های صالحین در مدارس شهرستان روانسر برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج نشست بصیرتی حلقه های صالحین دبیرستان های دخترانه شهرستان روانسر در هنرستان فنی حرفه ای ام البنین برگزار شد . 


در این نشست مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ی مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر گفت: بسیج میراث گران بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی است که در عرصه های فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و سازندگی در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مهمی دارد .

حجت الاسلام " ایوب حیدری " ضمن تبریک هفته بسیج افزود : از وظایف اصلی بسیجیان کسب معرفت و خودسازی است و کلاس های آموزشی و تربیتی حلقه های صالحین بستری مناسب برای انتقال مفاهیم و ارزش های اسلامی است .

" حیدری " افزود : دشمنان با راه اندازی جنگ نرم  انواع هجمه های فرهنگی و تبلیغی را برای تخریب بنیان مقدس خانواده در دستور کار خود قرار داده اند و تنها راه مقابله با این هجمه ها دفاع معرفتی است و حلقه های صالحین این ظرفیت و توانایی را برای آموزش دانش آموزان دارد .

وی اظهار کرد : امروزه استکبارجهانی با استفاده ابزاری از رسانه های دیداری و شنیداری به ویژه ماهواره (دجال واره) ماموریت تغییر سبک زندگی مردم را در برنامه های خود قرار داده و ایجاد آسیب های اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی و ضدیت با ادیان توحیدی و اسلام  از جمله اهداف گردانندگان شبکه های ماهواره ای ( دجال واره) است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ی مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسردر ادامه  با توصیه دانش آموزان به تدبر در معانی و مفاهیم قرآن و پیروی از سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار افزود : قرآن برنامه زندگی و نور هدایت انسان برای رسیدن به کمال و آرامش است وبا عمل به دستورات قرآن و الگو گرفتن از منش واخلاق بزرگان دین و اقامه شعائر اسلامی حتما"زندگی سالم و با نشاطی خواهیم داشت .