بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر

بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر

اخبار و گزارش های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر
بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر

بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر

اخبار و گزارش های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان روانسر

همایش انجمن های اولیاء ومربیان و بررسی آسیب های شبکه های ماهواره ای در روانسر برگزار شد

 همایش انجمن اولیاء ومربیان روانسر با محوریت مقابله با دجالواره ( ماهواره )

فرمانده ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان روانسر می گوید : تخریب و فروپاشی بنیان خانواده ، اصلی ترین هدف  امپریالیسم جهانی و شبکه های ماهواره ای است .

 سرهنگ پاسدار " علی اصغر اله دانه " در همایش انجمن های اولیاء و مربیان مدارس شهرستان روانسر با محوریت مقابله با آسیب های ماهواره (دجالواره) در دبیرستان ملاصدرا  گفت: " خانواده " در اسلام کانون عبادت و بندگی پروردگار و  اساسی ترین نهاد است که با الگو برداری از آموزه های قرآنی سعادت و خوشبختی را نصیب افراد خانواده و جامعه می کند ..

" اله دانه " افزود : پدر و مادر مهمترین رکن در نظام خانواده هستند که هرکدام حقوق ویژه ای در ارتباط با یکدیگر و در ارتباط با فرزندان دارند .

وی اظهار کرد : با توجه به نقش اساسی و کلیدی "خانواده "در تربیت فرزندانی مومن ، متعهد ،امپریالیسم جهانی با در ک تاثیر فراوان خانواده برسایر نهادهای جامعه  سعی در فروپاشی وتخریب آن با استفاده از سلاح رسانه دارد .

اله دانه افزود : بیش از 140شبکه ماهواره ای فارسی زبان به منظور فرهنگ سازی و ترویج سبک زندگی غربی روزانه و بصورت 24 ساعته برنامه ها نمایش می دهند و هدف اساسی در پخش این برنامه ها تخریب خانواده و ضدیت با اسلام است .

فرمانده ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان روانسر در ادامه گفت: شبکه های ماهواره ای در حقیت سربازان نامرئی کشورهای غربی هستند که با برنامه صهیو نیسم جهانی در راستای بیگانه کردن افراد از فرهنگ ایرانی اسلامی ، نشان دادن چهره خشن از اسلام و ترویج بی عفتی و مدگرایی به صحنه آمده اند .

وی افزود : در هشت سال دفاع مقدس کشورهای غربی نتوانستند ملت رشید ایران را انقلاب و آرمان های الهی آن دور کنند و لی در جنگ نرم  بجای موشک و اسلحه رسانه های جدیری چون اینترنت و شبکه های ماهواره ای ارزش های مسلمانان را مورد هدف قرار داده اند .

" اله دانه تاکید کرد : در سریال ها و برنامه های ماهواره ای تخریب و فروپاشی خانواده و خارج کردن محوریت پدر ومادر در تربیت فرزندان هدف اصلی این شبکه های ماهواره ای است .

این مسئول در ادامه افزود : هیچ کس با فناوری وتکنولوژی نوین مخالف نیست چرا که قرار بود فناوری برای بشریت آسایش را به ارمغان بیاورد اما غرب از این فناوری ها در جهت سست نمودن بنیان خانواده ، نابودی ارزش های انسانی و ترویج فساد وبی بند وباری در جوامع اسلامی است .

فرمانده ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان روانسر ضمن گرامی داشت هفته پیوند اولیاء و مربیان ترویج امربه معروف ونهی ازمنکر ، پای بندی به احکام و دستورات نورانی قرآن و الگوبرداری ازسیره و سنت رسول مکرم اسلام (ص) و اهل بیت (ع) را بهترین عامل در مبارزه با فرهنگ منحط غرب برشمرد .

 


فرجی : تلاش برای حفظ و تحکیم نهاد مقدس "خانواده " امری ضروری است

"  خانواده "اصلی ترین نهاد اجتماعی و خاستگاه ؛ فرهنگ ، تمدن در  جوامع بشری است و تلاش برای حفظ وتحکیم این نهاد مقدس امری ضروری است . 

 

مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر  در مراسم  گرامی داشت " روز خانواده " که با شرکت اولیاء و مربیان در دبیرستان پسرانه ملاصدرا برگزار شد گفت: خانواده اصلی ترین نهاد اجتماعی و خاستگاه ؛ فرهنگ ، تمدن در  جوامع بشری است و تلاس برای حفظ وتحکیم این نهاد مقدس امری ضروری است .

" امان اله فرجی " افزود : اگر بنیان خانواده در جامعه بر مبنای فضیلت و اخلاق نیکو و آموزه های دینی و الهی باشد روح معنویت ، تعاون ، همدلی ، محبت بر جامعه حاکم خواهد شد .

" فرجی " با گرامی داشت هفته پیوند اولیاء و مربیان گفت: انجمن های اولیاء و مربیان  ارکان اصلی مدرسه و پل ارتباطی دو نهاد تاثیر گذار در جامعه یعنی " خانه و مدرسه " در تعلیم و تربیت دانش آموزان می باشد و انجمن ها ارزشمندترین جایگاه مشارکت و نظارت والدین  در آموزش و پرورش است .

وی به تعامل دو سویه خانه و مدرسه نیز اشاره کرد و افزود : ارتباط  وتعامل " خانه ومدرسه " باید هماهنگ همسو و اثر بخش باشد به عبارتی خانه از برنامه های مدرسه تاثیر می پذیرد و همچنین  برنامه های مدرسه از خانواده  تاثیر می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر در ادامه گفت: در این برهه از زمان نقش کلیدی والدین در امور مدرسه بسیار حائز اهمیت است و  آموزش پرورش نیازمند مشارکت و همدلی هدفمند و آگاهانه خانواده ها در تعلیم وتربیت دانش آموزان است .

" فرجی " با اشاره به اینکه خانواده  اصلی ترین و اساسی ترین عنصر تربیت دینی تلقی می شود افزود : والدین به عنوان الگوهای اصلی کود کان و نوجوانان باورهای دینی ، احساسات ، علایق ، ویژگی های اخلاقی و شخصیتی را در آنان شکوفا می نمایند .

وی اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت اولیاء در زمینه های تربیت فرزندان کلاس های آموزش خانواده در سال تحصیلی 94-93 با رویکردی نو و متناسب با نیاز مخاطبان در مدارس این شهرستان برگزار می شود.

در ابتدای این مراسم امینی مدیر دبستان ملاصدرا ضمن گرامی هفته پیوند و تبریک روز خانواده گزارشی از عملکرد آموزشی ، پرورشی و مالی آموزشگاه در سال تحصیلی گذشته ارائه کرد .

در پایان مراسم از اولیای فعال در تعامل با مدرسه با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد .

روز خانواده در هنرستان فنی امام خمینی (ره) روانسر گرامی داشته شد

به مناسبت 25 ذی الحجه "روز خانواده "و در هفته پیوند اولیاء و مربیان مراسمی در هنرستان فنی وحرفه ای پسرانه امام خمینی (ره) با حضور اولیاء ومربیان برگزار شد . 

  در این مراسم که والدین هنرجویان حضور داشتند ، عارفی مدیر ، علیزاده مشاور و صباغی مدرس آموزش خانواده هنرستان فنی امام (ره) ، در خصوص جایگاه انجمن اولیاء و مربیان در پیگیری امور تحصیلی وتربیتی دانش آموزان و نقش خانواده در تربیت و پرورش فرزندان و همچنین هجمه های هدفمند شبکه های های ماهواره ای ( دجالواره )در تخریب بنیان خانواده مطالبی بیان نمودند.

 

 

دوره تربیت و تعالی فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی روانسر در حال برگزاری است

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان روانسر از آغاز دوره آموزشی " تربیت وتعالی سپاه " ویژه فرماندهان واحدهای مقاومت دانش آموزی این شهرستان خبرداد .

 سرگرد پاسدار " مسلم سلیمی " با اعلام این خبرافزود : در این دوره آموزشی که به همت نهاد نمایندگی محترم ولی فقیه هم اکنون در نمازخانه ناحیه ی مقاومت بسیج سپاه روانسر در حال برگزاری 28 نفر از فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی در این دوره شرکت دارند .

" سلیمی "گفت: در این دوره آموزشی یک روزه ،احکام اقتصادی خانواده ، نقش خانواده در پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، تاثیر مخرب شبکه های دجالواره ( ماهواره ) در هجوم به بنیان خانواده ، گسترش فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در بین دانش آموزان و مدارس توسط اساتید تشریح خواهد شد .

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان روانسر هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تربیت فرماندهان ومربیان آگاه به مسائل سیاسی و اجتماعی ، تقویت روحیه ی مسئولیت پذیری بسیجیان و ارتقای سطح دانش بسیجیان در مقابله با هجمه های فرهنگی بیان کرد .

المپیاد ورزشی مدارس شهرستان روانسر از نگاه دوربین

همزمان با مدارس سراسر کشور ودر اولین روز از هفته تربیت بدنی ( 26مهر تا 2 آبان ) دومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در 20مدرسه شهرستان روانسر با شرکت بیش از 2500دانش آموز دختر و پسر برگزار شد .



دومین المپیاد ورزشی دانش آموزان شهرستان روانسر

دبیرستان شهید رجایی (دوره اول )

دومین المپیاد ورزشی دانش آموزان شهرستان روانسر

دومین المپیاد ورزشی دانش آموزان شهرستان روانسر

هنرستان فنی ام البنین وکاردانش کوثر دومین المپیاد ورزشی دانش آموزان شهرستان روانسر

هنرستان فنی ام البنین وکاردانش کوثر

دومین المپیاد ورزشی دانش آموزان شهرستان روانسر

دومین المپیاد ورزشی دانش آموزان شهرستان روانسر

دبستان  حضرت سمیه (س)سمیه

دومین المپیاد ورزشی دانش آموزان شهرستان روانسر

دومین المپیاد ورزشی دانش آموزان شهرستان روانسر

دبستان حضرت هاجر (س)

دومین المپیاد ورزشی دانش آموزان شهرستان روانسر